zondag 29 juli 2012

New Collection ZK

Toen ik begon met mijn blog schreef ik al kort een stukje over Zoe Karssen. Ik vind het echt een tof merk! De shirts zijn echt super! Onlangs is haar nieuwe collectie uitgekomen. Het is echter wel erg prijzig. Wil je meer weten over Zoe Karssen, de collectie bekijken, shirts bestellen, of haar blog bekijken, klik dan hier. Ook zijn de shirts nu verkrijgbaar bij Zalando.


Hieronder een paar van mijn favorieten:

 Wat vinden jullie van haar shirts?
LOVE IS LOVE - Shirts & Tops - Rood
T-Shirt, 79,95

OH LA LA - Sweaters - Blauw
Sweater, 129,95


CRÈME DE LA CRÈME - Shirts & Tops - Grijs
T-Shirt, 79,95

ZOE KARSSEN - LOST ANGELES - GREY HTR
T-shirt, 70,00

ZOE KARSSEN - OH LA HEART - GREY HTR
T-Shirt, 60,00
 
ZOE KARSSEN - LIBERTY OR DEATH - MOONLIGHT JADE
T-Shirt, 70,00


Geen opmerkingen:

Een reactie posten