maandag 13 februari 2012

Adele

Gisteren was het dan weer zover, de Grammy Awards! Zangeres Adele won maar liefst 6 prijzen, waaronder de prijs voor 'album van het jaar' (21) en die voor 'het liedje van het jaar' (Rolling in the deep).


Ik ben zelf ook een groot fan van Adele's muziek, haar album 21, is echt prachtig! Afgelopen zaterdag was haar live-concert in the Royal Albert Hall op tv, welke ook erg mooi is! Mijn favoriete liedjes zijn (denk ik), 'Someone like you', 'Make you feel my love' , 'Set fire to the rain', 'Rumour has it', 'Rolling in the deep' en'Turning tables'.



Live at Royal Albert Hall:




2 opmerkingen:

  1. Hee willeke! Leuk dat je gaat bloggen! Ik waag soms ook wel eens een poging! Ik vind Adele ook fijne muziek, en ik ga je blog volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zie ik nou? Willeke aan het bloggen. Leuk!!

    Ik zal je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen